Pievērsiet uzmanību

  • Mēs veicam rūpīgu visu izstrādājumu pārbaudi, lai nodrošinātu 100% kvalitāti. Tāpat sadarbojamies ar ražotājiem ar ilgstošu darbības pieredzi un lielisku reputāciju.
  • Visi mūsu izstrādājumi pirms pārdošanas iziet obligātu pārbaudi Latvijas Valsts probes uzraudzības inspekcijā, ko apliecina preču zīme uz izstrādājumiem (metāla probes 585, 925 utt.).
  • Visiem izstrādājumiem ar dārgakmeņiem (briljantiem, smaragdiem, rubīniem, safīriem) ir sertifikāts ar dārgakmeņa/-u nosaukumu no Latvijas Valsts probes uzraudzības inspekcijas.
  • Par juvelierizstrādājumu fotoattēla atbilstību faktiskajam izskatam:
    • Mēs neizmantojam attēla uzlabošanas paņēmienus, neslēpjam juvelierizstrādājumu un akmeņu īpatnības. Daudzi no mūsu klientiem ir atzinuši, ka reālajā dzīvē juvelierizstrādājumi izskatās labāk nekā fotoattēlos.
    • Dēļ dažādu monitoru / ekrānu atšķirības, fotoattēls var atšķirties no attēlā redzamā, tādejādi var neatspoguļot preces (akmeņu) faktisko krāsu toni.
    • Tā kā katrs dabīgais akmens ir unikāls, tā krāsas tonis un raksts konkrētā izstrādājumā (piemēram, noteikta izmēra gredzens) var nedaudz atšķirties no modeļa fotoattēlā. Ja vēlaties iegūt konkrēta produkta fotoattēlu - rakstiet mums.

Preces atgriešana un apmaiņa 14 dienu laikā

  • Atbilstoši Distances līguma nosacījumiem, klientam ir tiesības 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas atgriezt to atpakaļ pārdevējam.
  • Preces atpakaļ nogādāšanas izmaksas sedz klients.
  • Nepieciešams aizpildīt preces atgriešanas formu.
  • Izstrādājums atgriežams bez bojājumiem, bez redzamām lietošanas pazīmēm, ar nenoņemtu birku.
  • Gadījumā, ja visi preces atgriešanas nosacījumi izpildīti, mēs atgriežam naudu 7 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas.
  • Izstrādājumu tāpat iespējams apmainīt pret jebkuru citu preci ar piemaksu vai bez.

24 mēnešu garantijas periods

  • Atbilstoši likumdošanai gadījumos, kad klients ir pārliecināts par izstrādājuma pareizu izmantošanu, kopšanu un uzglabāšanu, kā arī nav pieļāvis izstrādājuma mehāniskus bojājumus (sīkāk skatīt https://vitreum.lv/lv/palidziba+info/juvelierizstradajumu-kopsanas-un-lietosanas-noteikumi.html), mēs pieņemam izskatīšanai iesniegumus par garantijas remontu atbilstoši nosacījumiem likumā Par patērētāju tiesību aizsardzību.
  • Izstrādājumi, kuriem nepieciešams remonts ražošanas, pēc klienta viedokļa, brāķa dēļ, nosūtāmi mums. Tāpat pievienojams čeks par sūtīšanas izdevumiem un mēs šos izdevumus kompensēsim, bet tikai gadījumā, ja izstrādājumam tiks konstatēts tieši ražošanas brāķis.
  • Pēc atbilstošas ekspertīzes rūpnieciska brāķa konstatēšanas gadījumā mēs veiksim bezmaksas izstrādājuma remontu. Gadījumā, kad remonts nav iespējams, tiek veikta līdzvērtīga preces apmaiņa, preces apmaiņa ar piemaksu, vai naudas atgriešana. Gadījumā, kad pie naudas atgriešanas no izstrādājuma iegādes brīža pagājuši vairāk nekā 6 mēneši, atgriežamā summa tiek samazināta proporcionāli pagājušo mēnešu skaitam.
  • Gadījumā, kad netiek konstatēts ražošanas brāķis, garantijas remonts netiek veikts. Gadījumā, kad klients nepiekrīt remonta atteikumam, klients ir tiesīgs patstāvīgi pasūtīt neatkarīgu ekspertīzi (skatīt sīkāk http://www.ptac.gov.lv/lv/content/strida-risinasanas-process).
  • Jebkurā gadījumā mēs cenšamies rast kompromisu. Esam uz kvalitatīvu apkalpošanu orientēts uzņēmums, un mūsu interesēs ir klienta apmierinātība. Lūdzam ar mums sazinātiem, un kopā atrisināsim jebkuru problēmu.